HOLA FAMÍLIES!!! 😍😍😍
Ja a punt d’acabar el curs, comencem amb el repàs d’algunes estones representatives d’aquestes darreres setmanes:
ESPAIS D’APRENENTATGE (darrera ronda)
Finalitzem amb
les rondes d’espais d’aprenentatge aquest curs, amb propostes relacionades
amb el càlcul i la mesura amb diferents objectes. Aquí teniu alguns dels pirates que han gaudit d’aquestes
activitats:
· MOMENTS ÚNICS
Ja finalitzant la nostra caixa de “moments únics”, els/les darrers/es pirates que els han presentat han estat n’Emma, n'Anna, en Jordi E., na Noa i n'Alma.
N’Emma
va voler destacar els seus viatges en família, com el d’Itàlia, on va visitar
una granja i va poder aprendre a fer formatge. Súper bé, Emma!!! 😍👏
N’Anna ens va explicar molts de moments especials amb la seva amiga Gaia i les
seves visites a la família de León. M'encanta, Anna!!! 😍👏
Na Noa va mostrar molts de moments únics amb el seu papà, la seva mamà, la seva cosina... a més també va mostrar algunes imatges ballant a les seves exhibicions. M'encanta, Noa!!! 😍👏
Finalment, n'Alma va explicar els nombrosos viatges que ha fet juntament amb la seva família, com per exemple Nova York, Londres, Dubai... Ja des de ben petita ha conegut molts de països! Súper bé, Alma!!! 😍👏
Amb motiu de la dotació a tot l’alumnat de papereres de reciclatge de residus orgànics, hem treballat aquest concepte, a partir de la visualització d’aquest vídeo i també la realització d’una senzilla activitat, en la qual vàrem aprendre a classificar els diferents tipus de residus, segons el color corresponent del contenidor.
QUADERNET DE PROBLEMES MATEMÀTICS EN PARELLA
Us volem mostrar la nostra emoció al completar el nostre primer "quadernet" de problemes matemàtics realitzat en parelles. Dos capets pensem més que un; d'aquesta forma aprenem a cercar estratègies de resolució de forma conjunta, a consensuar i tenir en compte més d'una possibilitat a l'hora d'iniciar-nos en el complex món dels problemes matemàtics.
A més, comptem amb unes instruccions que ens proporcionen les passes a seguir per resoldre'ls d'una forma clara i eficaç. També hem pogut dur un registre dels problemes resolts a una graella, on apuntàvem el número del problema, l'operació a realitzar (suma o resta) i finalment, el resultat obtingut.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada