Fa ja uns mesos que a la classe dels arqueòlegs i les arqueòlogues ens vam fer aquesta pregunta: quin projecte volem estudiar?
En començar el dia, el cor missatger ens sorprèn portant-nos pots de plastilina. Vol que gaudim de l’art per fer aquesta primera activitat.
Es tracta de saber quin és el projecte que cada un dels infants té ganes de portar a terme. Ho expressen fent una creació amb plastilina.
Una vegada més, és important que sigui una feina “secreta” per tal que respongui a una decisió personal, i així que cada un/a pugui fer la seva aportació individual.
Per tant, cada nen/a fa una creació que representa el projecte que li agradaria desenvolupessim.
Junt a la seva proposta tenen una targeta on escriuen, amb escriptura espontània, el nom del projecte i, si volen, la representació que han fet.
Estic súper contenta del resultat i de lo artistes que són!!! Mireu quina creativitat...
Ara toca comprovar quina és la idea que més agrada per decidir el tema definitiu del nostre projecte de treball. A una altra sessió, en TC, els membres de cada equip tenen les fotos de totes les creacions individuals fetes amb plastilina. Fan una classificació agrupant les imatges per temes que pensen són iguals, o que es poden ajuntar perquè tenen una relació.
Els 5 equips han coincidit que hi ha 10 propostes relacionades amb el tema arqueòlegs. I respecta a les altres imatges hi ha hagut diferents variants. Per exemple, un equip ha agrupat els animals, altra ha fet una agrupació dels que poden volar on han quedat avions, papallona i àguila.
Cada equip per tant, ha utilitzat la seva lògica. Totes les propostes estan bé i són acceptables. El més polid d’aquesta part de la feina és sentir-los conversar i com arriben a conclusions.
Al final, la idea és arribar al major número de vots i, sens dubte, són les creacions relacionades amb els arqueòlegs les que guanyen.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada