Passa al contingut principal

COMENCEM PROJECTE

Fa ja uns mesos que a la classe dels arqueòlegs i les arqueòlogues ens vam fer aquesta pregunta: quin projecte volem estudiar? 

En començar el dia, el cor missatger ens sorprèn portant-nos pots de plastilina. Vol que gaudim de l’art per fer aquesta primera activitat. 



Es tracta de saber quin és el projecte que cada un dels infants té ganes de portar a terme. Ho expressen fent una creació amb plastilina. 

Una vegada més, és important que sigui una feina “secreta” per tal que respongui a una decisió personal, i així que cada un/a pugui fer la seva aportació individual.

Per tant, cada nen/a fa una creació que representa el projecte que li agradaria desenvolupessim. 

Junt a la seva proposta tenen una targeta on escriuen, amb escriptura espontània, el nom del projecte i, si volen, la representació que han fet. 

Estic súper contenta del resultat i de lo artistes que són!!! Mireu quina creativitat...


Una vegada ho tenim, compartim el resultat i descobrim el desig de cada un/a. Cada infant explica el que ha fet a la resta de companys/es.



Ara toca comprovar quina és la idea que més agrada per decidir el tema definitiu del nostre projecte de treball. A una altra sessió, en TC, els membres de cada equip tenen les fotos de totes les creacions individuals fetes amb plastilina. Fan una classificació agrupant les imatges per temes que pensen són iguals, o que es poden ajuntar perquè tenen una relació.


Els 5 equips han coincidit que hi ha 10 propostes relacionades amb el tema arqueòlegs. I respecta a les altres imatges hi ha hagut diferents variants. Per exemple, un equip ha agrupat els animals, altra ha fet una agrupació dels que poden volar on han quedat avions, papallona i àguila. 

Cada equip per tant, ha utilitzat la seva lògica. Totes les propostes estan bé i són acceptables. El més polid d’aquesta part de la feina és sentir-los conversar i com arriben a conclusions.

Al final, la idea és arribar al major número de vots i, sens dubte, són les creacions relacionades amb els arqueòlegs les que guanyen. 


Ha estat una manera diferent de treballar una votació i ho hem passat molt bé. Per tant, el nostre projecte és ARQUEÒLEGS I ARQUEÒLOGUES, que ja sabeu que ha agradat molt des de que va sortir com a nom de la classe.



Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Adeu siau 1r!

  BONA TARDA FAMÍLIES!!! 👋👋👋 Volem finalitzar aquest curs amb aquesta darrera entrada de cloenda, per acomiadar-nos com és degut d’aquest any escolar tan especial... ❤💀💭 ANIVERSARIS: Marc i Mateo   Taller “El poder antioxidant de les fruites ”, a càrrec de voluntaris/voluntàries de l’Associació Espanyola contra el Càncer   Dia de platja a Ses Salines Ens acomiadem Ha estat un vertader plaer acompanyar als meus/meves pirates en el seu primer curs de l'educació primària: sou el meu tresor!!! ❤💀💰 Que passeu un bon estiu! Ens veiem a 2n!!! 👏👏👏  Us estima molt, La vostra mestra Iris 😘

Grup 5: ELS POLS

     MAQUETA DE L'EQUIP 5: ELS POLS ANDREA, BRUNO, ANNA, OLGA I ACHRAF

Grup 2: EL FONS MARÍ

   MAQUETA DE L'EQUIP 2: EL FONS MARÍ HUGO, ÁNGELA, CHIARA I LEO