Treballem en equips cooperatius. El primer que fem és descobrir què són unes ampolles que els hi he deixat al mig de cada taula. La majoria creuen que és aigua. Per equips agiten ben fort cada una de les ampolles, i ens adonem que l’aigua transparent passa a tenir color. Suc de taronja!, suc de llimona!, comencen a dir…
Esteu segurs que són sucs???, els hi demano… Passem per varies hipòtesis: uns diuen que són els colors de l'Arc de Sant Martí, altres que no perquè no té el marró...
Una vegada tenen clar que són els colors de la tardor (les ampolles ens serveixen per decorar el nostre espai de la tardor), fem una activitat per treballar aquesta unitat didàctica.
En equips cooperatius seguim l'ESTRUCTURA SUROS AL MIG (adaptació llapis al mig), de tal manera que cada infant pinta la seva cartolina estampant amb els diferents colors de la tardor amb un tap de suro.
Però treballem amb una consigna. Cada equip té al mig de la taula un color i poden pintar mentre s’escolta música de la tardor. Quan aquesta s’atura, deixen el seu tap i, per tant, deixen de pintar. Canvio el color de cada taula i torna a sonar la música. Pinten i aturen quan la música no es sent. I així fins passar per tots els colors de la tardor.
Mucho chulo!!! Parece arte impresionista!!! Que artista tenemos en la clase
ResponEliminaL'autor ha eliminat aquest comentari.
ResponEliminaQué actividad tan entretenida! Además, con la música de fondo, se crea un ambiente muy acogedor...🥰
ResponElimina