Passa al contingut principal

Les Vostres Feines i Reptes

Bon dia Unicorns i Famílies.


Aquí teniu els vídeos i fotos que m'heu fet arribar aquesta setmana:

Na Emma ens explica que durant la setmana ha escoltat cançons i pintat segons les lletres, ha fet paraules a la gelera, magdalenes de colors i circuits de psicomotricitat. Ah! i també ha anat a la piscina.
Quines coses tan xules i divertides!
Molt bona feina Emma!












Na Olga durant aquest confinament ha treballat molt i aquesta setmana ha volgut compartir amb nosaltres algunes coses de les que ha fet. Ens conta que com enguany no han pogut anar a les Falles de València, han decidit fer un ninot a casa, jo penso que ha set una gran idea! També ha fet un Monstre de colors guapíssim i ha treballat els números i les lletres i cada vegada ho fa millor!
Molt bona Feina Olga!















El Martín també ha fet molta feina i, aquesta setmana ha volgut compartir amb nosaltres que ha treballat els números i que ha fet el repte que us vaig proposar la setmana passada, ha fet dues torres una en vertical i un altra en horitzontal.
Molt bé Martín ets un campió!










En Jordi Torres ens explica que ha treballat els números aquesta setmana i ens mostra el resultat, cada vegada ho fa millor, quines feines més ben fetes.
Molt bé Jordi Torres!





El nostre company Hugo ens conta que li ha agradat molt el repte de la setmana, ho ha volgut fer varies voltes i ens ensenya com ho ha fet.
T'ha sortit genial Hugo!




Estic molt contenta de veure totes les coses que em feu arribar, ho esteu fent molt bé des de casa!
Enhorabona al·lots i al·lotes!

Moltes Gràcies per seguir treballant a casa!

Un petonet molt fort.

Rosa.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Adeu siau 1r!

  BONA TARDA FAMÍLIES!!! 👋👋👋 Volem finalitzar aquest curs amb aquesta darrera entrada de cloenda, per acomiadar-nos com és degut d’aquest any escolar tan especial... ❤💀💭 ANIVERSARIS: Marc i Mateo   Taller “El poder antioxidant de les fruites ”, a càrrec de voluntaris/voluntàries de l’Associació Espanyola contra el Càncer   Dia de platja a Ses Salines Ens acomiadem Ha estat un vertader plaer acompanyar als meus/meves pirates en el seu primer curs de l'educació primària: sou el meu tresor!!! ❤💀💰 Que passeu un bon estiu! Ens veiem a 2n!!! 👏👏👏  Us estima molt, La vostra mestra Iris 😘

Grup 5: ELS POLS

     MAQUETA DE L'EQUIP 5: ELS POLS ANDREA, BRUNO, ANNA, OLGA I ACHRAF

Grup 2: EL FONS MARÍ

   MAQUETA DE L'EQUIP 2: EL FONS MARÍ HUGO, ÁNGELA, CHIARA I LEO