Passa al contingut principal

Els nostres Unicorns treballen molt!

Hola a tots i totes!

Durant aquests dies de “vacances” els i les nostres Unicorns m’han enviat moltes fotos del que han estat fent. La veritat es que m’ha encantat rebre a questes fotos i vídeos, per això els vull compartir amb vosaltres.

En Bruno entre altres coeses, ha transformat el pot de les paraules polides en una capsa i l'ha quedat genial!















En Hugo ha estat ajudant a pintar ca seva, ha fet el calendari del mes, el pot de les paraules polides i moltes coses més!














 Na Chiara, entre altres coeses, va rebre una visita inesperada!
Quina emoció!!



Na Gaia ens dóna una recepta, ha fet Ioga i moltísimes coses més!













Na Noa ens explica súper bé qué ha posat al seu pot de les paraules polides, ha fet el dia del Protagonista i moltes coses més!







Moltes Gràcies per ser tan atents i fer-me arribar aquestes fotos i vídeos, la veritat que m'emociono molt quan els veig.

Tot Sortirà bé!
Una abraçada molt forta
Rosa.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Adeu siau 1r!

  BONA TARDA FAMÍLIES!!! 👋👋👋 Volem finalitzar aquest curs amb aquesta darrera entrada de cloenda, per acomiadar-nos com és degut d’aquest any escolar tan especial... ❤💀💭 ANIVERSARIS: Marc i Mateo   Taller “El poder antioxidant de les fruites ”, a càrrec de voluntaris/voluntàries de l’Associació Espanyola contra el Càncer   Dia de platja a Ses Salines Ens acomiadem Ha estat un vertader plaer acompanyar als meus/meves pirates en el seu primer curs de l'educació primària: sou el meu tresor!!! ❤💀💰 Que passeu un bon estiu! Ens veiem a 2n!!! 👏👏👏  Us estima molt, La vostra mestra Iris 😘

Grup 5: ELS POLS

     MAQUETA DE L'EQUIP 5: ELS POLS ANDREA, BRUNO, ANNA, OLGA I ACHRAF

Grup 2: EL FONS MARÍ

   MAQUETA DE L'EQUIP 2: EL FONS MARÍ HUGO, ÁNGELA, CHIARA I LEO